شنبه الی پنجشنبه: 9:00 - 15:00
آموزش سرمایه‌گذاری و ترید ارزهای دیجیتال
0935-222-2675
با ما تماس بگیرید
دفتر مرکزی
مشهد- بین فکوری ۸ و ۶
info@digilearncenter.ir
با ما در ارتباط باشید!

ارز دیجیتال اوکی‌بی (OKB)

خانه - ارزدیجیتال - ارز دیجیتال اوکی‌بی (OKB)

ارز دیجیتال اوکی‌بی (OKB)

ارز دیجیتال اوکی‌بی (OKB)

ارز دیجیتال اکی‌بی (OKB) یک رمزارز کاربردی است که به ‌وسیله شرکت اکی بلاک‌چین (OK Blockchain) راه‌اندازی شده است. شرکت OK Blockchain یک شبکه اقتصادی فعال در زمینه ارزهای دیجیتال است که به‌دست تیم توسعه‌دهنده OK Blockchain و بر اساس تکنولوژی بلاک‌چین طراحی و ساخته ‌شده است. تیم OKEx  قصد دارد تا توکن OKB را به کاربران صرافی  OKEx، به پروژه‌های دارایی دیجیتالی آینده و همچنین به سرمایه‌گذاران حرفه‌ای این حوزه ارائه کند.

از دیگر قابلیت‌های این توکن، حمایت از پلتفرم معاملاتی OKEx است که به پیشرفت صنعت دارایی دیجیتال و فناوری بلاک‌چین کمک می‌کند. صرافی ارز دیجیتال اکی‌بی یک کیف پول مخصوص برای ذخیره و نگهداری توکن OKBدر نظر گرفته است. البته این توکن در هر کیف پول دیجیتالی که از توکن‌های ERC20 پشتیبانی کند، قابل نگهداری است. کاربران می‌توانند از همه کیف پول‌های اتریوم برای انتقال یا ذخیره ارز دیجیتال OKB استفاده کنند.

ویژگی‌های ارز دیجیتال اکی‌بی (OKB)

کل عرضه توکن OKB تاکنون سیصد میلیون واحد است که دارندگان آن علاوه بر دریافت تخفیف در کارمزد تراکنش‌ها می‌توانند از آن برای پرداخت‌های خود در حوزه معاملات دیفای نیز استفاده کنند. این توکن چند برنامه خارجی و داخلی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مدیریت وام‌دهی و ثروت، اطلاعات بازار، کیف پول‌های مختلف، امنیت سایبری و… اشاره کرد. این امکانات موجب می‌شوند تا کاربران بتوانند با استفاده از توکن OKB خدمات و محصولات پلتفرم  OKEx را خریداری و استفاده نمایند و حتی در توسعه این پلتفرم، نظرات و پیشنهادات خود را ارائه داده و در مدیریت و کنترل آن نقش داشته باشند.

لازم به ذکر است که توکن OKB با جفت رمزارزهای زیادی در صرافی OKEx قابل معامله است، اما جفت‌های اصلی آن برای معامله عبارت‌اند از: بیت‌کوین، اتریوم و تتر. علاوه بر این توکن OKB با بیش از چهل ارز دیجیتال دیگر در صرافی‌های غیرمتمرکز به‌صورت همتا به همتا قابل معامله است. همان‌طور که می‌دانید افزایش کاربران صرافی OKEx موجب افزایش استفاده از توکن OKB شده و قیمت این ارز دیجیتال را افزایش می‌دهد. همچنین این موضوع بسیاری از کارشناسان و تحلیل‌گران را به آینده این رمزارز امیدوار می‌کند.

 

کیف پول ارز دیجیتال اکی‌بی

صرافی OKEx یک کیف پول اختصاصی برای نگهداری توکن OKB‌ دارد. البته این توکن در هر کیف پولی که استاندارد ERC-20 را پشتیبانی می‌کنند، قابل ذخیره است.

شما می‌توانید از تمامی‌کیف پول‌های اتریوم جهت ذخیره یا انتقال ارز دیجیتال OKB‌ استفاده کنید. به عنوان مثال، شما می‌توانید از کیف پول‌های کوینومی، تراست والت، اکسودوس و جکس جهت ذخیره‌سازی و مبادله توکن OKB‌ بهره بگیرید.

 

نتیجه‌گیری

OKEx پلتفرمی‌ برای تبادل رمزارزها و مبادله آن‌ها است که در معاملات آتی بیت‌کوین مورداستفاده قرار می‌گیرد. پروژه‌هایی که در آن‌ها پرداخت‌ها باید به‌ وسیله توکن OKB انجام گیرند، موجب کاربردی‌تر شدن و توسعه این توکن می‌شوند. همچنین استفاده از توکن OKB به ‌منظور پرداخت تراکنش‌ها در معاملات حوزه دیفای (DeFi) باعث ارزشمند شدن توکن OKB خواهد شد. با توجه به موارد ذکرشده، پیش‌بینی می‌شود که این توکن در آینده بسیار پرطرفدار شده و رشد خوبی در بازار داشته باشد.

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب