شنبه الی پنجشنبه: 9:00 - 15:00
آموزش سرمایه‌گذاری و ترید ارزهای دیجیتال
0935-222-2675
با ما تماس بگیرید
دفتر مرکزی
مشهد- بین فکوری ۸ و ۶
info@digilearncenter.ir
با ما در ارتباط باشید!

ارز دیجیتال چیلیز (CHZ)

خانه - ارزدیجیتال - ارز دیجیتال چیلیز (CHZ)

ارز دیجیتال چیلیز (CHZ)

ارز دیجیتال چیلیز (CHZ)

ارز دیجیتال چیلیز به عنوان برجسته‌ترین ارائه‌دهنده از نظر تکنولوژی بلاک‌چین در جهان برای ورزش و سرگرمی‌ است. علاوه بر آن یک کوین منحصر به فرد برای رای‌گیری در سایت طرفداران به آدرس Socios.com می‌باشد. 
این بستر به علاقه‌مندان به ورزش‌های سنتی و ورزش‌های الکترونیکی این امکان را می‌دهد تا لیست باشگاه‌ها، مسابقات یا مسابقات فردی مورد علاقه خودشان را مدیریت کنند. 
اگرچه رسماً در سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی شد، اما ایده ایجاد بستر Socios و زنجیره بلوک چیلیز در سال ۲۰۱۶ ارائه شد. 
چیلیز توسط الکساندر دریفوس تاسیس شد و امروز این شرکت از بیش از ۷۵ متخصص تجارت از ۲۵ کشور تشکیل شده است و به سرعت در حال گسترش است. 
چیلیز توکنی است که به منظور اجازه دادن به طرفداران برای حمایت از تیم‌های ورزشی مورد علاقه خود از طریق معاملات مبتنی بر بلاک‌چین طراحی شده است. 
این شرکت می‌خواهد تجربیات روزمره طرفداران را به خود جلب کند و در حال حاضر ابزارهای مبتنی بر بلاک‌چین را در اختیار برندهای ورزشی و سرگرمی‌ قرار می‌دهد تا بتوانند به راحتی درآمد کسب کرده و با طرفداران و مشتریانشان تعامل داشته باشند. 
در یک توییت توسط تیم شرکت، آنها گفتند که “ما این کار را با ایجاد یک لایه خدمات مقیاس‌پذیر در بالای بلاک‌چین اثبات اقتدار خود (زنجیره چیلیز) انجام می‌دهیم”. 
علاوه بر این‌ها، چیلیز برای توکن کردن رویدادهای ورزشی یا هر نوع رویداد سرگرمی ‌مناسب است. این یک فناوری دفتر توزیع شده است که برای کاربران عادی راه‌حل ارائه می‌دهد. به همین دلیل، بستر Socios.com برای تعامل فعال طرفداران با بازیکنان و تیم‌های مورد علاقه‌شان ایجاد شده است. 
سود اصلی این دارایی این است که طرفداران می‌توانند برای آن دسته از شرکت‌هایی که در Socios.com حضور دارند رای‌دهند و به تصمیم‌گیری کمک کنند. 
بنابراین، ارز دیجیتال چیلیز به عنوان نوعی “سوخت” برای عملکرد این سیستم است. 

پلتفرم ارز دیجیتال چیلیز در حال حاضر با ده‌ها باشگاه همکاری می‌کند، که از جمله مشهورترین آنها یوونتوس و پاری سن ژرمن است.

 

عملکرد ارز دیجیتال چیلیز CHZ چگونه است؟

فعالیت رمزارز چیلیز توسط پلتفرم Socios.com انجام می‌شود. طرفداران هر تیم می‌توانند از طریق این ارز با تیم محبوب خود به تعامل بپردازند. از تیم خود حمایت کنند و با هزینه کردن در تصمیمات تیم خود تاثیرگذار باشند. تجربه کاربری در این وب‌سایت لذت‌بخش است. در این سایت شناسایی کاربر به خوبی اتفاق می‌افتد. ممکن است کاربر، حسابش را غیرفعال کند ولی با یک بازگردانی شناسایی می‌شود و تنظیمات شخصی‌سازی شده او ذخیره می‌شود و کاربر را به وجد خواهد آورد!
کاربران با داشتن نشان CHZ در هر باشگاه، حق‌ رای کسب می‌کنند. هر باشگاهی موضوعاتی را برای نظرسنجی به اشتراک می‌گذارد و امکانات نامحدودی را ارائه می‌دهد. نظراتی پیرامون این که طراحی لوگوی باشگاه یا لباس ورزشکاران چگونه باشد؟ پس از پیروزی در بازی پیش رو چه آهنگی پخش شود؟ مکان بازی‌ها در هر بازه زمانی  کجا باشد و یا این که بهترین بازیکن چه کسی بوده است؟ به اشتراک گذاشته می‌شود تا طرفداران در نظرسنجی‎‌ها شرکت کنند، تصمیم بگیرند، رای دهند و حدس بزنند. هرچه کاربران تعامل بیشتری با سیستم داشته باشند، احتمال سود بیشتر است؛ از طرفی برنامه‌ها و جایزه‌های خاصی هم در نظر گرفته شده است از جمله آنها  می‌توان به حدس بازی‌های بعدی و فروش انحصاری اشاره کرد. برخی از باشگاه‌های معروف که در این سیستم وجود دارد عبارتند از:
• بارسا
• یوونتوس
• پاری سن ژرمن
• اتلتیکو مادرید
• آ اس رم
• بارسلونا 
• گالاتاسرای 

• وستهام

 

چه ویژگی‌هایی چیلیز Chiliz را منحصر به فرد ساخته است؟

چیلیز Chiliz و Socios.Com ادعا می‌کنند اولین پلتفرم‌هایی هستند که می‌توانند پلی بین فناوری بلاک‌چین و دنیای ورزش ایجاد کنند. چیلیز Chiliz با صدور توکن‌های مبتنی بر بلاک‌چین اطمینان می‌دهد که طرفداران در هنگام شرکت از هر جای دنیا از سرمایه‌گذاری خود مطمئن و محافظت می‌شوند. 

چیلیز Chiliz و Socios.Com به علاقه‌مندان ورزش اجازه می‌دهند تا در مدیریت تیم‌های مورد علاقه خود مشارکت داشته باشند. با خرید توکن‌ها، کاربران از حق‌ را‌ی برخوردار می‌شوند و در آرای اعلام شده توسط تیم‌ها در Socios.Com شرکت می‌کنند. این ویژگی‌ها تمرکززدایی ارائه شده توسط چیلیز Chiliz را بیشتر تقویت می‌کند.

 

کیف پول‌های ارز چیلیز CHZ

• کیف پول‌های سخت‌افزاری لجر و ترزور
• کیف پول تراست
• کیف پول اتمیک 

• کیف پول مای اتر

 

مزیت‌‌های چیلیز

• اطلاعات کاملاً معتبر و معاملات شفاف: این پروژه توسط یک شرکت معتبر ثبت شده در اتحادیه اروپا پشتیبانی می‌شود و با بانک‌های اروپایی همکاری می‌کند. علاوه بر این، نظارت بر فعالیت‌های آن به طور کامل انجام می‌شود. بنابراین، اطلاعات موجود در حساب‌ها کاملاً تأیید شده و در دسترس عموم است. 
این شفافیت عملیاتی و اعتماد جامعه است که در بازار ICO اهمیت دارد. 
• نفوذ در بازار: همکاری چیلیز با بسیاری از سازمان برایش خوب تمام شده است. بنابراین، این شرکت چندین مشارکت استراتژیک را در ورزش‌های سنتی و ورزش‌های الکترونیکی و همچنین در بسیاری از مناطق ایجاد کرده است. 
این پروژه توسط دولت مالت، Playtech (ارائه‌دهنده بزرگ جهانی خدمات بازی‌های آنلاین)، شخصیت‌های مشهور در صنعت ورزش‌های الکترونیکی و بزرگ‌ترین نمایندگان بازاریابی دیجیتال در جنوب شرقی آسیا پشتیبانی می‌شود. 
چنین همکاری‌هایی پروژه را از نظر نفوذ در بازار جهانی ورزش‌های الکترونیکی تسهیل می‌بخشند. 
• عملیاتی بودن: با ۵۸% هزینه کل که بیشتر بودجه برای توسعه سیستم‌عامل com، مشارکت‌های ‌ایمن و تحقق زیرساخت‌های دیجیتالی پلتفرم استفاده می‌شود. 
• کاربر پسند بودن: ۲۰% از بودجه به منظور خرید کاربران جدید، برای پلتفرم com و رشد تعامل در برنامه‌های رأی‌گیری، تجارب کاربر P2P و بازار استفاده می‌شود. 
• داشتن شرکت‌های بزرگ، دارای شخصیت حقوقی: با ساختار ۱۰% که بودجه برای اطمینان از اینکه پلتفرم com عملیات کاملاً مستقلی را حفظ کرده و آزادی رشد در شرایط خود را دارد، استفاده می‌شود. 
• داشتن امنیت و تاییدیه‌های اجرایی کامل: وجوه حسابرسی به موقع را برای چیلیز و برای امنیت پلتفرم com و قانونی بودن عملکرد این سیستم‌ عامل در اتحادیه اروپا و سایر بازارهای جهانی مرتبط تضمین کرده‌اند. 
• داشتن اکوسیستم: با پشتیبانی ناشر در اکوسیستم بلاک‌چین سرمایه‌گذاری کرده و مشارکت‌های ارزشمندی را برای کمک به رشد شرکت ایجاد کرده است. 

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب