شنبه الی پنجشنبه: 9:00 - 15:00
آموزش سرمایه‌گذاری و ترید ارزهای دیجیتال
0935-222-2675
با ما تماس بگیرید
دفتر مرکزی
مشهد- بین فکوری ۸ و ۶
info@digilearncenter.ir
با ما در ارتباط باشید!

ارز دیجیتال هوبی توکن (HT)

خانه - ارزدیجیتال - ارز دیجیتال هوبی توکن (HT)

ارز دیجیتال هوبی توکن (HT)

ارز دیجیتال هوبی توکن (HT)

ارز دیجیتال هوبی توکن یک سیستم امتیازی مبتنی بر توزیع و مدیریت بلاک‌چین است که به صورت محلی در بلاک‌چین اتریوم با توکن ERC20 اجرا می‌شود. ارز دیجیتال هوبی توکن به روش‌های مختلفی قابل استفاده است که اساسی‌ترین کاربرد آن برای گرفتن تخفیف در هزینه‌های معاملاتی، تا ۵۰ درصد است. بایننس (Binance) نیز سیستم مشابهی دارد اما تفاوت‌هایی نیز بین این دو رمزارز وجود دارد.

ارز دیجیتال هوبی توکن عرضه اولیه کوین (ICO) نداشته است. کاربران فقط با خرید “کارت‌های پوینت” از Huobi Pro می‌توانند این توکن را دریافت کنند. پوینت کارت پیش‌پرداخت هوبی برای هزینه‌های اساسی خدمات مبادله‌ای تجاری است. یک پوینت کارت توکن هوبی تقریبا معادل یک دلار است. به عنوان مثال، در صورت خرید بسته ۱۰۰۰ امتیازی هوبی، ۹۹۰ دلار می‌پردازید و ۱۰۰۰ هوبی دریافت خواهید کرد.

تعداد هوبی‌های جهانی به صورت محدودی توزیع می‌شوند و رقم دقیق آن‌ها ۵۰۰ میلیون عدد هوبی است. این عدد هرگز بیشتر نخواهد شد. ۳۰۰ میلیون از این توکن هوبی به عنوان هدیه به خریداران کارت‌های امتیازی اهدا خواهد شد.

شرکت Huobi Pro در هر سه ماه ۲۰٪ از درآمد خود را برای بازپرداخت توکن‌های هوبی در بازار آزاد استفاده می‌کند. تمام توکن‌های هوبی که دوباره خریداری شده‌اند، به نسبت مشخصی به صندوق حمایت از سرمایه‌گذار HIPF اختصاص خواهند یافت. صندوق HIPF برای محافظت از منافع سرمایه‌گذاران و جبران خسارت‌های کاربران هوبی در هنگام بروز اشکالات در پلتفرم‌ها، برای اطمینان از ثبات بازار و محافظت از منافع سرمایه‌گذاران استفاده می‌شود.

 

موارد استفاده هوبی توکن

  • تخفیف هزینه معامله:

کاربران می‌توانند با خرید سطوح مختلف وضعیت VIP با استفاده از هوبی‌ها، تا ۵۰٪ در هزینه تراکنش صرفه جویی کنند.

  • محافظت از نقدینگی:

هر فصل، شرکت Huobi Pro برای اطمینان از وجود نقدینگی کافی و محافظت از منافع کاربران با ۲۰٪ از هزینه‌های معامله‌ای که در طی آن فصل به دست می‌آورد‌، توکن‌های هوبی را در بازار آزاد خریداری می‌کند. توکن‌های هوبی خریداری شده توسط Huobi Pro در صندوق محافظت از کاربران هوبی نگهداری می‌شوند و برای محافظت از منافع کاربران و جبران خسارات آن‌ها در موارد اضطراری استفاده می‌شوند.

  • رویدادهای اختصاصی برای دارندگان توکن هوبی:

دارندگان توکن هوبی گهگاه از توکن‌های اختصاصی مانند دریافت توکن‌های تازه لیست شده در پلتفرم هوبی استفاده می‌کنند.

  • جفت‌ ارزها:

توکن‌های هوبی می‌توانند به صورت جفت به شکل‌های HT/USDT، HT/BTC و HT/ETH معامله شوند.

  • شنیدن صدای شما در جامعه استفاده کنندگان هوبی:

هر از گاهی، دارندگان توکن هوبی فرصت انحصاری دارند تا از طریق نظرسنجی‌ها، پیشنهادات خود را به Huobi Pro ارائه دهند. به عنوان مثال، سطح پشتیبانی دارندگان هوبی در تصمیمات مربوط به لیست Huobi Pro اثرگذار است زیرا Huobi Pro چارچوب ارزیابی دقیق آن را اعمال می‌کند.

 

عملکرد توکن هیوبی در بازار ارزهای دیجیتال

بالاترین قیمتی که توکن هیوبی به خود دیده، ۶.۰۷ دلار در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۱۸ بوده و عرضه کل آن، ۵۰۰ میلیون توکن است.

انتشار اولیه توکن هیوبی (تیم سازنده اصرار دارد که این یک عرضه اولیه کوین (ICO) نیست) در بین ژانویه تا فوریه ۲۰۱۸ اتفاق افتاد. در آن تاریخ، حدود ۳۰۰ میلیون توکن در بین اعضای VIP‌ صرافی هیوبی منتشر شد.

در واقع، Binance اولین صرافی‌ای بود که یک کوین به منظور تخفیف در کارمزدهای معاملات ایجاد کرد؛ صرافی هیوبی قابلیت‌ها و مزایای توکن خود را از BNB گرفته است.

علاوه بر این که در صورت پرداخت توکن هیوبی در این صرافی در کارمزد معاملاتتان تخفیف می‌گیرید، این صرافی توکن‌های شما را نیز (درست مثل BNB‌ در بایننس) از شما بازخرید می‌کند.

۶۰ درصد عرضه کل توکن هیوبی به منظور عرضه به کاربرانی است که سیستم‌های پلتفرم را پیش خرید کرده‌اند و ۴۰ درصد مابقی (۲۰۰ میلیون توکن هیوبی) توسط اعضای تیم هیوبی نگهداری می‌شود، که به عنوان پاداش برای کاربران و نگهداری پلتفرم در نظر گرفته شده است.

بدیهی است که صرافی هیوبی بهترین مکان برای خرید و فروش توکن هیوبی است؛ اما به غیر از این صرافی، می‌تواندر صرافی‌های Bibox، EXX، Bit-z، Bitforex و Hitbtc نیز آن را ترید و معامله کرد.

بهترین جفت‌هایی که با توکن هیوبی معامله می‌شوند، بیت‌کوین (BTC)، بیت‌کوین کش (BCH)، ایاس (EOS)، ریپل (XRP) و اتریوم (ETH) هستند.

توکن هیوبی با استاندارد ERC20‌ اتریوم ساخته شده است؛ پس می‌تواند در تمام کیف پول‌هایی که توکن‌های ERC20‌ را پشتیبانی می‌کنند، نگهداری شود؛ مثل لجر نانو اس و MyEtherWallet.

کیف پول رسمی هیوبی نیز، ارزهای دیجیتال مختلف، تمام توکن‌های ERC20 و برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp) ترون و توکن‌های آن را پشتیبانی می‌کند.

 

ویژگی‌های Huobi Token

همانطور که می‌دانیم ارزهای دیجیتال هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند. از جمله ویژگی‌هایی که این توکن داراست می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • شفافیت و کنترل‌پذیری:

داده‌های دارایی هیوبی توکن شفاف و باز باقی خواهد ماند.

این بدین معناست که همه‌ی جزئیات معاملات این توکن در وب سایت‌های رسمی منتشر خواهد شد و هر کسی می‌تواند آزادانه این کار را انجام دهد.

  • سرعت بالا و کم هزینه:

از این رمز ارز به عنوان کانالی برای واریز و برداشت، استفاده می‌شود که از طریق آن معاملات انجام می‌شود.

زمان تایید انجام معاملات به ۵ دقیقه یا کمتر کاهش می‌یابد که این باعث افزایش سرعت انجام معاملات می‌شود.

 

چرا باید توکن هیوبی بخریم؟

اول از همه، باید بگوییم که توکن هیوبی یک سیستم مدیریت متمرکز مبتنی بر بلاک‌چین است، که با استفاده از استاندارد ERC20 اتریوم ساخته شده است. توکن هیوبی می‌تواند با روش‌های مختلفی استفاده شود؛ اما معمول‌ترین استفاده آن، برای گرفتن تخفیف در کارمزدهای معاملات در صرافی هیوبی است.

توکن هیوبی (HT) یک عرضه اولیه کوین (ICO) نیست؛ تنها راهی که کاربران می‌توانند آن را به دست بیاورند، خرید Point Card از Huobi Pro است. Point Card یک سیستم برای پیش خرید سرویس اصلی شارژ کارمزدهای معاملاتی است. در این سیستم، هر امتیاز مساوی با یک تتر (USDT) است. برای مثال، شما برای پکیج ۱۰۰۰ امتیازی، ۹۹۰ تتر می‌پردازید و اما ۱۰۰۰ توکن هیوبی به صورت رایگان دریافت می‌کنید.

هیوبی در مجموع ۵۰۰ میلیون توکن هیوبی عرضه می‌کند که از این مقدار، ۳۰۰ میلیون توکن به منظور اهدای پاداش برای خرید Point Cardها ارائه می‌شود.

Huobi Pro، بیست درصد از درآمدش را صرف بازخرید توکن هیوبی در بازار آزاد می‌کند. تمام توکن‌های هیوبی که بازخرید شده‌اند، به امنیت وجه سرمایه‌گذار هیوبی (HIPF) و با تناسب خاصی اختصاص می‌یابند. HIPF به منظور محافظت از مزایای سرمایه‌گذاران و جبران خسارات کاربران هیوبی (در زمانی که خطر در پلتفرم وجود داشته باشد)، استفاده می‌شود؛ این کار برای اطمینان از ثبات بازار و حفاظت از سودهای سرمایه‌گذاران انجام می‌شود.

امتیازات هیوبی برای نهنگ‌هایی که حجم عظیمی از ارزهای دیجیتال را معامله می‌کنند، بسیار جذاب است؛ این امتیازات تخفیف بسیار خوبی برای معاملات آنها به ارمغان می‌آورد و این، هر از گاهی، از مقدار توکن در گردش می‌کاهد.

صرافی هیوبی، با بازخرید کردن توکن هیوبی با ۲۰ درصد سود حاصل از معاملات، در بلندمدت باعث پایین آمدن سرعت گردش آنمی‌شود که این قضیه بسیار مهم است.

شما همچنین می‌توانید به صورت تصادفی، ایردراپ‌های کوین‌هایی که به تازگی در Huobi Pro لیست شده‌اند را دریافت کنید؛ با افزایش تعداد افرادی که توکن هیوبی را به منظور دریافت ایردراپ هودل می‌کنند، قیمت توکن هیوبی می‌تواند به صورت چشمگیری افزایش یابد.

هرچه مقدار حجم معاملات در صرافی هیوبی بیشتر شود، حجم معاملات توکن هیوبی نیز افزایش می‌یابد.

 

کیف پول هیوبی توکن (HT)

همان‌طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، هیوبی توکن در بلاک‌چین اتریوم است، ازاین‌رو می‌تواند در هر کیف پول دیجیتالی که توکن‌های ERC20 را پشتیبانی می‌کند، نگهداری و ذخیره شود. ازجمله این کیف پول‌ها می‌توان به لجر نانو اس (Ledger Nano S) و مای اتر ولت (MyEtherWallet) اشاره کرد. کیف پول رسمی این توکن از انواع رمزارزها و توکن‌ها پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توان سکه هیـوبی توکن را در تمام کیف پول‌هایی که به‌حساب صرافی متصل هستند، نگهداری کرد.

 

مزایا و معایب هیوبی توکن

مزایا:

  • کاربران VIP با استفاده از هیوبی توکن، می‌توانند در کارمزدهای خود تخفیف بگیرند.
  • بیش از ۴۰۰ بازار ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند.
  • معاملاتی هیـوبی توکن ۰.۲ درصد کارمزد دارند.
  • رابط کاربری آسان

معایب:

  • تتر تنها سکه پایداری است که هیوبی پشتیبانی می‌کند.
  • برای کسب‌وکارهای کوچک گزینه‌های محدود تجاری دارد.
  • عدم امکان تجارت از طریق وام.
  • امنیت پایین شبکه

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب