شنبه الی پنجشنبه: 9:00 - 15:00
آموزش سرمایه‌گذاری و ترید ارزهای دیجیتال
0935-222-2675
با ما تماس بگیرید
دفتر مرکزی
مشهد- بین فکوری ۸ و ۶
info@digilearncenter.ir
با ما در ارتباط باشید!

ریزش ۲۰۰۰ دلاری بیت‌کوین در ۲ ساعت

خانه - اخبار - ریزش ۲۰۰۰ دلاری بیت‌کوین در ۲ ساعت

ریزش ۲۰۰۰ دلاری بیت‌کوین در ۲ ساعت

ریزش ۲۰۰۰ دلاری بیت‌کوین در ۲ ساعت؛ BTC به سطح ۵۰،۰۰۰ دلار بازگشت

قیمت بیت‌کوین (BTC) در روز سه‌شنبه مایه نگرانی معامله‌گران شد. بیت‌کوین با سقوطی ناگهانی، در حال آزمودن دوباره سطح ۵۰ هزار دلار است.

به گزارش میهن بلاک‌چین طبق داده‌های بازار، قیمت بیت‌کوین تنها در طی دو ساعت، دو هزار دلار کاهش یافت. در ابتدا قیمت به ۵۲،۹۶۰ دلار رسید که بالاترین قیمت در چهار ماه اخیر بوده است سپس کمی آرام گرفت و در نهایت به سمت پایین سقوط کرد. برای معامله‌گران این  کاهش قیمت تنها یک اتفاق تکنیکال است. قیمت بیت‌کوین در زمان نگارش این خبر ۵۰،۹۶۲ دلار است

کریپتو چیس (Crypto Chase) که معامله‌گر مشهوری در شبکه‌های اجتماعی است در توییتی گفت:

برخی از سفارش‌های خرید استقراضی اخیر در حال نقد شدن هستند. همچنان فکر می‌کنم که قیمت ۵۴.۷ هزار دلار را خواهیم دید به شرطی که سطح ۵۰ هزار دلار بتواند به عنوان حمایت پایدار بماند.

همچنین بنا بر گزارش‌ها، شاخص فاندینگ ریت در این هفته نشان از صعودی بودن بازار می‌دهد.

معرفی شاخص فاندینگ ریت (Funding Rate) برای پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین

از سوی دیگر شرکت تحلیل بازار Bybt از لیکویید شدن نزدیک به ۲۱۵ میلیون دلار سفارش‌های مختلف رمز ارز در روز سه‌شنبه خبر داد. از این بین، ۸۰ میلیون دلار سفارش خرید استقراضی اتریوم (Long) و ۲.۳۶ میلیون دلار مربوط به سفارش‌های فروش استقراضی (Short) آن بود. این لیکویید شدن شدید اتریوم، سبب کاهش ۴.۵ درصدی قیمت اتر (ETH) به ۳،۷۵۸ دلار شد.

در سوی دیگر، آلتکوین‌ها بیش از همه از سقوط قیمت بیت‌کوین متضرر شدند. قیمت کاردانو (ADA) نزدیک به ۱۱.۲ درصد کاهش پیدا کرد و بسیاری دیگر از توکن‌ها و رمزارزهای بازار، رنگ قرمز را جلوی نام خود دیدند.

Rekt Capital تحلیلگر معروف بازار رمز ارزها در توییتر اعلام کرد:

سولانا به رشد خیره‌کننده خود پس از شکست روند نزولی در جفت معاملاتی آن با بیت‌کوین ادامه می‌دهد. قیمت سولانا (نسبت به بیت‌کوین) پس از شکست روند یاد شده، ۲۴۰ درصد رشد داشته است.

سولانا یگانه برنده بازار بین ده رمزارز برتر بود. قیمت سولانا (SOL) در ۲۴ گذشته نزدیک به ۲۵ درصد رشد را تجربه کرد.

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب