شنبه الی پنجشنبه: 9:00 - 15:00
آموزش سرمایه‌گذاری و ترید ارزهای دیجیتال
0935-222-2675
با ما تماس بگیرید
دفتر مرکزی
مشهد- بین فکوری ۸ و ۶
info@digilearncenter.ir
با ما در ارتباط باشید!

ارز دیجیتال بایننس‌کوین (BNB)

خانه - ارزدیجیتال - ارز دیجیتال بایننس‌کوین (BNB)

ارز دیجیتال بایننس‌کوین (BNB)

ارز دیجیتال بایننس‌کوین (BNB)

ارز دیجیتال بایننس‌کوین یک رمز ارز است با علامت اختصاری BNB که توسط صرافی معتبری به اسم Binance عرضه می‌شود. علاوه بر این به‌ عنوان یک کریپتوکارنسی بر لایه بلاک‌چین بایننس نیز طراحی شده است. ارز دیجیتال بایننس‌کوین به‌دلیل تازگی، سطح کمتری از بازار را به خود اختصاص داده. از مهم‌ترین ویژگی‌های این رمزارز می‌توان به امنیت بالا و سرعت منحصربه‌فرد آن در انجام تراکنش‌ها اشاره کرد.

 

تاریخچه بایننس‌کوین

تاکنون بزرگ‌ترین صرافی به دلیل حجم زیاد مبادلات روزانه، صرافی بایننس است. این صرافی توسط شخصی به نام چانگ‌پنگ ژائو ملقب به CZ در کشور چین بنیانگذاری شد. اما به دلیل محدودیت‌های خرید و فروش ارز دیجیتال از سمت دولت‌ چین، شرکت خود را به ژاپن منتقل کرد و سپس به کشورمالت منتقل شد.

ارز مربوط به صرافی بایننس، به دلیل مورد اعتماد بودن این صرافی برای کاربران، زمانی که به لیست ارزهای دیجیتال پیوست قیمت آن به‌طور قابل توجهی رشد کرد. در سال ۲۰۱۳ به عنوان سومین عضو تیم، به پروژه‌های کیف‌پول بلاک‌چین پیوست. صرافی بایننس در ۱۴ جولای ۲۰۱۷ پیش فروش سکه‌های اولیه ICO را آغاز کرد ودر مدت ۱۳ روز چیزی بیش از ۱۰۰میلیون توکن را توانست به فروش برساند که در مجموعه آنها ۱۵ میلیون دلار جمع‌آوری کرد.

 

ویژگی‌های ارز دیجیتال بایننس‌کوین

  • غیرمتمرکز بودن
  • در صرافی بایننس‌کوین تمامی فعالیت‌ها اعم از خرید، فروش، انتقال و… به شکل غیرمتمرکز و بدون دخالت فرد سومی صورت می‌گیرد.
  • نامحدود بودن بایننس‌کوین
  • هیچ حد و حدودی برای انتقال، خرید و فروش در این صرافی وجود ندارد و شما به‌صورت روزانه می‌توانید هر مقدار رمزارز که نیاز داشته باشید خریداری کنید یا به فروش برسانید.
  • سریع بودن بایننس‌کوین
  • رمزارز بایننس‌کوین به شکلی طراحی و تنظیم شده که واریزی‌ها برای بیت‌کوین به‌صورت تأییدیه‌های یک عددی انجام شود و برداشتی‌ها نیز به تأییدیه‌های ۲ عددی رسیده است. همچنین این سرعت در تراکنش‌ها برای اتریوم نیز اجرا شده است به‌گونه‌ای که اکنون به ۱۲ تأییدیه رسیده، این در حالی است که درگذشته ۳۰ تأییدیه برای واریزی‌ها لازم بود.

 

هدف ارز دیجیتال بایننس‌کوین

هدف اصلی از ساخت بایننس‌کوین جذب سرمایه برای ارتقا و گسترش صرافی بایننس بود، که با توجه به هدف ساخت این رمز ارز و پیشرفتی که در کوتاه‌مدت داشته و همچنین جایگاهی که بین مردم پیداکرده، میتوان گفت آینده خوبی پیش‌رو دارد.

 

چگونه می‌توان بایننس کوین را خریداری کرد؟

درحال حاضر بایننس‌کوین قابل استخراج نیست چراکه همه کوین‌های آن در زمان “ICO” استخراج شده‌اند. برای خرید این کریتپوکارنسی ۲ روش وجود دارد:

شما مالک بیت‌کوین، اتریوم و سایر آلت‌ کوین‌ها هستید، و اکنون می‌خواهید بایننس‌کوین را خریداری کنید روال این کار بسیار ساده است و کافی می‌باشد به ارزش کوین‌های ‌خود، بایننس‌کوین دریافت کنید.

شما هیچ کریپتوکارنسی ندارید و اکنون می‌خواهید بایننس‌کوین خریداری کنید، برای انجام این کار در ابتدا باید مقداری ارز‌دیجیتال خریداری کنید. پیشنهاد ما این است، به‌سراغ ارزی با نقدینگی و ثبات بالا بروید (ارزهای مانند بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، ریپل و …) و از طریق سایت‌های معتبر و امن برای خرید ارز خود اقدام کنید. پس از آن می‌توانید به سایتBinance بروید و آن را به BNB تبدیل کنید. (سایت‌های دیگری هم وجود دارند که از بایننس‌کوین پشتیبانی می‌کنند، اما نقدینگی‌شان پایین است و از آنجایی که این ارز برای انجام تراکنش‌ها در صرافی Binance ایجاد شده است، بهتر است این ارز را از سایت خودشان خریداری کنید).

 

چگونه می‌توان بایننس‌کوین را ذخیره کرد؟

از آنجایی که بایننس‌کوین یک توکن اتریوم ERC-20 است، می‌تواند در کیف‌پول‌های نرم‌افزاری مانند MyEtherWallet و Jaxx ذخیره شود. همچنین کیف‌پول‌های سخت‌افزاری مانند TREZOR و Ledger Nano S نیز از BNB پشتیبانی می‌کنند. به‌طور کلی، هر کیف‌پولی که قادر به ذخیره اتریوم (ETH) است می‌تواند از توکن BNB نیز پشتیبانی کند.

 

مزایا و معایب بایننس‌کوین

مزایا:

  • دارای کارمزد کم‌تر به نسبت دیگر رمزارزها در بازار کریپتوکارنسی
  • امکان گرفتن تخفیف و جوایز در انجام تراکنش‌ها
  • قابلیت استفاده از بایننس‌کوین برای خریدوفروش سایر رمزارزهای موجود در بازار دیجیتال همچون بیت‌کوین، لایت‌کوین، اتریوم، مونرو و…
  • قابلیت مبادله بین رمزارزهای مختلف با بایننس کوین
  • پشتیبانی از تمام سرویس عامل‌ها و اندروید برای دستیابی به آن
  • سرعت‌بالا در انجام معاملات و تراکنش‌ها
  • تجربه کاربری و رابط کاربری راحت
  • دسترسی وسیع به شکلی که می‌توان بیشتر از ۴۰ رمزارز را معامله کرد
  • امنیت بالا

معایب:

  • پشتیبانی ضعیف در پاسخگویی به کاربران و مشکلات آن‌ها
  • عدم پشتیبانی از ارزهای فیات، یعنی امکان به پرداخت از روش سنتی برای حساب وجود ندارد
  • تحریم ایران! متأسفانه باید گفت که این صرافی سرویس‌های خود را برای کشور‌ما ممنوع کرده و فقط از طریق فیلترشکن می‌توان به آن متصل شد و خریدوفروش انجام داد.

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب