شنبه الی پنجشنبه: 9:00 - 15:00
آموزش سرمایه‌گذاری و ترید ارزهای دیجیتال
0935-222-2675
با ما تماس بگیرید
دفتر مرکزی
مشهد- بین فکوری ۸ و ۶
info@digilearncenter.ir
با ما در ارتباط باشید!

ارز دیجیتال سویس بُرگ (CHSB)

خانه - ارزدیجیتال - ارز دیجیتال سویس بُرگ (CHSB)

ارز دیجیتال سویس بُرگ (CHSB)

ارز دیجیتال سویس بُرگ (CHSB)

ارز دیجیتال سویس بُرگ سوئیس بورگ یا Swissborg یک پروژه بلاک‌چین و ارز دیجیتال است که با نماد CHSB در مارکت کریپتوکارنسی شناخته می‌شود.

تیم توسعه‌‌دهنده ارز دیجیتال سویس بُرگ اعتقاد دارد که با استفاده از تکنولوژی بلاک‌چین، هر فردی توانایی کنترل و مدیریت ثروت خود را دارد.

ارز دیجیتال سویس بُرگ (Swissborg) یک ارز دیجیتال سوئیسی است و با هدف اضافه شدن استقلال و تمرکززدایی در پروژه‌های مالی خصوصی و انفرادی روی کار آمده است. در سال ۲۰۱۷ با روی کار آمدن این پروژه ارز دیجیتال، تحولی در نظام بانکداری مرکزی سوییس به وجود آمد. همچنین سوییس بورگ امکان استفاده از تکنولوژی بلاک‌چین و قراردادهای هوشمند را برای ایجاد پروژه‌های مالی خصوصی و فردی فراهم آورد.

توکن اختصاصی شبکه ارز دیجیتال سویس بُرگ، توکن CHSB است که کاربردهای زیادی در شبکه دارد. کاربران می‌توانند برای استفاده‌های مختلف و با اهداف مختلفی از این توکن استفاده کنند.

این پروژه سعی دارد با ایجاد یک اکوسیستم دموکرات، غیرمتمرکز و حرفه‌ای به کاربران این امکان را بدهد که به راحتی بتوانند سبدهای سرمایه‎‌گذاری خود را مدیریت کنند.

این تیم همچنین با ایجاد برنامه‌ای به نام  ““Swissborg wealth App به بهبود مدیریت سرمایه‌های فردی کاربران کمک شایانی کرده است. این اپلیکیشن با استفاده از تکنولوژی MPC ایجاد شده است و کاربران می‌توانند با استفاده از این امکان در کمتر از ۱ ثانیه بین ارز فیات و ارزهای دیجیتال تبادل داشته باشند.

هدف مبادله ارز Swissborg ایجاد بستری برای فراهم کردن راهی در دسترس‌تر، ایمن‌تر و سریعتر برای تجارت و سرمایه‌گذاری در دارایی‌های رمزنگاری است. به گفته آنتونی، آنها می‌خواهند به افراد عادی اجازه دهند بدون هیچگونه تخصصی روی ثروت خود کار کنند.

بنیان‌گذاران ارز دیجیتال Swissborg

Cyrus Fazel یکی از هم‌بنیان‌گذاران پروژه ارز دیجیتال سوییس بورگ است که در حال حاضر مدیرعامل این پروژه نیز می‌باشد. وی فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی بین‌الملل از مدرسه مالی “EDHEC” در سال ۲۰۰۷ است و فعالیت حرفه‌ای خود را از شرکت ““Julius Bear و به عنوان مشاور سرمایه‌گذاری آغاز کرده است. پس از آن به عنوان مشاور ارشد سرمایه‌گذاری در Aramis Capital فعالیت خود را ادامه داد و در سال ۲۰۱۶ و با تغییر در مدیریت سرمایه شخصی خود به ایجاد پروژه ارز دیجیتال سوئیس بورگ کمک کرد.

Anthony Leso یکی دیگر از هم‌بنیان‌گذاران و مدیر فنی شرکت سوئیس برگ است. او فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد از دانشگاه Polytech Nice Sophia در سال ۲۰۰۸ است و بلافاصله  بعد از اتمام تحصیلش در همان زمینه فعالیت خود را آغاز کرد. او ابتدا در JFD Wealth مشغول به کار شد و در سال ۲۰۱۶ همکاری خود را با سیروس فاضل به عنوان شریک تجاری و برای ایجاد پروژه ارز دیجیتال سوییس بورگ آغاز کرد.

چه چیزی سوئیس بورگ را منحصر به فرد می‌کند؟

به گفته بنیانگذاران سوئیس بورگ، سیستم بانکی کنونی منسوخ شده است و پروژه آنها پاسخی به این مشکل است.

سوئیس بورگ با معرفی فناوری بلاک‌چین در امور مالی شخصی قصد دارد به افراد امکان کنترل کامل پورتفوی‌ها و سرمایه ‌گذاری‌های‌شان را بدهد.

ارزشهای اصلی شرکت شامل شفافیت، و برابری از طریق شایسته سالاری و بی‌طرفی است. پلتفرم سوئیس بورگ به شدت به عدم‌تمرکز بلاک‌چین متکی است تا اطمینان حاصل کند که از اطلاعات شخصی محافظت می‌شود و کاربران می‌توانند وجوه خود را بدون محدودیت کنترل کنند.

تیم سوئیس بورگ گسترده است و در سراسر جهان عضو دارد. اپلیکیشن تلفن همراه این شرکت یکی از برترین اپ‌های ارز دیجیتال موجود است و بیش از ۱۰۰۰۰۰ کاربر فعال تایید شده را در سطح جهانی به خود جذب کرده است.

چگونه کار خود را با ارز دیجیتال سویس بُرگ شروع کنیم؟

  • برای شروع سرمایه‌گذاری در سوییس بورگ، باید ابتدا در وب سایت آنها ثبت کنید. برای ایجاد حساب باید مراحل زیر را دنبال کنید:
  • برنامه ارز دیجیتال سوییس بورگ را دانلود کنید و نصب کنید.
  • پس از نصب، حساب خود را ثبت کرده و با وارد کردن شماره تلفن و آدرس ایمیل خود آن را تایید کنید.
  • همچنین باید اسناد هویتی و ملیت خود را ارائه دهید.
  • قبل از ثبت نام خود، بررسی کنید که آیا برنامه برای کشور شما در دسترس است یا خیر. برای یافتن لیست کشورهایی که می‌توانند آن را دانلود کنید.

امنیت شبکه سوئیس بورگ چگونه است؟

سوئیس بورگ و توکن‌های CHSB مبتنی بر اتریوم هستند. به عنوان توکن ERC-20 ، CHSB با اجماع اثبات سهام (PoS) ایمن خواهد شد، زیرا اتریوم خود به آن انتقال می‌یابد.

برخلاف اجماع اثبات کار (PoW) که توسط بیت‌کوین به کار گرفته شده، اثبات سهام به دارندگان اکثریت سکه‌ها برای استخراج توکن‌های جدید اعتماد می‌کند. این روش اجماع در مقایسه با اثبات کار به طور قابل توجهی انعطاف‌پذیر است، زیرا فرآیند سهم‌گذاری به لایه بلاک‌چین را معرفی می‌کند.

علاوه بر این، اثبات سهام در بین توسعه‌دهندگان و کاربران محبوبیت بیشتری پیدا کرده است زیرا انرژی کمتری مصرف می‌کند. در حالی که اثبات کار برای استخراج به قدرت رایانشی زیادی احتیاج دارد، اثبات سهام به نگهداری سکه متکی است و قدرت استخراج بیشتری را به کاربران با سهام قابل توجه‌تر ارائه می‌دهد.

بررسی ویژگی‌های پلتفرم سوئیس بُرگ SwissBorg

  • این پلتفرم یک بستر بلاک‌چین استفاده شده در پروژه‌های مالی خصوصی می‌باشد که کنترل کامل سبد سهام و سرمایه‌گذاری را فراهم می‌نماید.
  • شفافیت یکی از برترین ویژگی‌های این پلتفرم به شمار می‌رود.
  • تیم بنیانگذاری این پلتفرم با استفاده از فناوری بلاک‌چین به کاربران خود اطمینان می‌دهند که داده‌های آنها از امنیت کامل برخوردار است و می‌توانند کنترل دارایی خود را در دست گیرند.

بزرگ‌ترین و مهم‌ترین ویژگی این پلتفرم که روی سیستم‌های اندروید و آی او اس نیز اجرا می‌شود، استفاده از اپلیکیشن (Application) یا برنامه کاربردی ولث اپ (Wealth App) است.

این برنامه مدیریت و کنترل دارایی‌های فرد را به عهده می‌گیرد و به او اجازه می‌دهد تا دارایی‌های دیجیتال خود را به‌ صورت امن با ۱۷ ارز فیات مختلف مبادله کند.

محافظت و امنیت این مبادلات، بر عهده تکنولوژی (MPC Keyless) است.

این تکنولوژی در مبادلات کاربران، استفاده از کلید خصوصی را حذف کرده و از یک موتور هوشمند (Smart Engine) استفاده می‌کند تا بخش حدس و گمان را در فرآیند سرمایه‌گذاری از میان بردارد.

آیا ارز دیجیتال سوئیس بُرگ CHSB استخراج می‌شود؟

در واقع رمزارزهایی که مبتنی بر الگوریتم اثبات کار PoW هستند، قابل استخراج هستند.

رمزارز سوئیس بُرگ CHSB به دلیل استفاده از الگوریتم اثبات سهام PoS در ساختار خود، قابل استخراج نیست. کاربران می‌توانند با خرید این ارز دیجیتال از صرافی‌ها به سرمایه‌گذاری در بستر این ارز دیجیتال بپردازند.

کیف پول رمزارز سوییس بورگ

  • SwissBorg APK

اصلی‌ترین کیف پول این رمز است که با میانگین امتیاز ۴٫۵ و با بیش از ۱۰۰K دانلود یکی از بهترین کیف پول رمزارز سوییس بورگ به حساب می‌آید. این اپلیکیشن هم برای تلفن‌های هوشمند iOS و هم برای اندروید موجود است.

  • Trust Wallet
  • MetaMask

 

مزایای ارز دیجیتال ارز دیجیتال سویس بُرگ

  • حاکمیت:

کاربران می‌توانند با کسب حق رای در همه پرسی‌ها در آینده این رمزارز مشارکت فعال داشتند.

  • سازوکار مراقبت و سوزاندن:

با استفاده از این ویژگی می‌توانید از کاهش عرضه این رمزارز (به موازات آن افزایش قیمت) بهره‌مند شوید. این سازوکار با خرید مجدد و سوزاندن برخی توکن های در گردش در هنگام تمایل به کاهش قیمت، به پشتیبانی از قیمت توکن‌های CHSB کمک می‌کند.

  • شایسته سالاری:

یکی از ویژگی‌های مثبت مزایا این رمزارز شایسته سالاری است. کاربران می‌توانند برای کسب پاداش در اکوسیستم سوییس بورگ مشارکت کنند. وقتی ارز CHSB را دست دارید، نشانه‌های RSB تولید می‌شوند. با استفاده از این توکن‌های RSB، کاربران می‌توانند رای دهند.

  • امکان فعال کردن حساب برتر:

اگر شما CHSB 50000 کوین بخرید حساب برتر برای شما فعال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب