شنبه الی پنجشنبه: 9:00 - 15:00
آموزش سرمایه‌گذاری و ترید ارزهای دیجیتال
0935-222-2675
با ما تماس بگیرید
دفتر مرکزی
مشهد- بین فکوری ۸ و ۶
info@digilearncenter.ir
با ما در ارتباط باشید!

ارز دیجیتال کوکوین شیرز (KCS)

خانه - ارزدیجیتال - ارز دیجیتال کوکوین شیرز (KCS)

ارز دیجیتال کوکوین شیرز (KCS)

ارز دیجیتال کوکوین شیرز (KCS)

ارز دیجیتال کوکوین شیرز یا کوکوین، یک ارز دیجیتالی جدیدی است که در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد.

ارز دیجیتال کوکوین شیرز به عنوان رمزارز ERC-20 مبتنی بر شبکه اتریوم بوده که توسط کیف پول‌های اتریوم پشتیبانی و حمایت می‌شود.

پلتفرم ارز دیجیتال کوکوین شیرز برای ارائه خدمات مبادله دارایی به صورت راحت و امن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربرانی که ارز دیجیتال KuCoinدارند، می‌توانند از خدمات بی‌شمار صرافی ارز دیجیتال کوکوین استفاده کنند. یکی از خدماتی که پلتفرم KuCoin دارد، این است که بیش از ۵۰ درصد از درآمد کل معاملات کاربران را با دارندگان توکن کوکوین تقسیم می‌کند.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که میزان این پاداش به نسبت تعداد توکن‌هایی است که کاربر دارد. در واقع کوکوین یک صرافی واسطه‌ای است که این امکان را به کاربر می‌دهد تا دارایی‌های دیجیتال خود را معامله کرده و یا اینکه با دیگر ارزهای دیجیتالی تبادل کند.

صرافی کوکوین رتبه چهارم برترین صرافی‌های ارز دیجیتال در دنیا را دارد مرکزیت آن در کشور سنگاپور واقع شده است. این صرافی بر خلاف دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال مانند بایننس، تا ۲۰۱۷ هیچ گونه توکن مخصوص به خود را بیرون نداده بود. در این سال صرافی کوکوین ارزی به نام Kucoin Shares را معرفی کرد. تیم توسعه‌دهنده این ارز دیجیتال قبل از این نیز بر روی پروژه‌هایی همچون ANT Financial وiBox PAY فعالیت می‌کردند. بعدها این ارز به KuCoin Token تغییر نام پیدا کرد و به اختصار آن را با KCS می‌شناسند.

صرافی کوکین توانست در سال ۲۰۱۸، سرمایه‌ای بالغ بر ۱/۸ میلیارد دلار برای این ارز جذب کند. این ارز دیجیتال به عنوان رمزارز ERC-20 مبتنی بر شبکه اتریوم بوده که توسط کیف پول‌های اتریوم پشتیبانی و حمایت می‌شود.

ویژگی‌های ارز دیجیتال کوکوین شیرز چیست؟

  • اولین ویژگی مهم آن این است که از پشتیبانی یک صافی بسیار معتبر برخوردار است (درست مانند بایننس کوین که از پشتیبانی صرافی بایننس برخوردار است). در نتیجه کاربران در مورد امنیت، تیم پشت آن و اهداف دراز مدت این ارز رمز خیالشان راحت خواهد بود.
  • کاربرانی که این ارز دیجیتال را دارند، می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی در معاملات خود در صرافی کوکوین استفاده کنند. برای تریدرها که معاملات روزانه زیادی دارند، بسیار پر سود می‌باشد.
  • حجم دارندگان و معامله کنندگان توکن کوکوین بسیار بالا است و این موضوع اعتبار جهانی آن را نشان می‌دهد.
  • تیم مدیریت عرضه این ارزرمز بسیار حرفه‌ای هستند. آنها دقیقا می‌دانند که در چه زمانی این ارز چه میزان باید عرضه شود و چه میزان آن برای تعادل قیمتی سوزانده شود.
  • نگهداری این ارز رمز در انواع کیف پول راحت می‌باشد.
  • پرداخت سود تقسیمی به کاربران برای نگهداری این ارز، می‌تواند انگیزه‌ای برای سرمایه‌گذاران باشد تا توکن KCS را نگهداری کنند. البته ناگفته نماند که افزایش سود تقسیمی ممکن است موجب افزایش قیمت این نوع ارز دیجیتال نیز می‌شود.

کیف پول‌های ارز دیجیتال کوکوین شیرز

۱٫کیف پول‌های سخت‌افزاری:

کیف پول لجر Ledger:

کیف پول سخت افزاری لجر در دو مدل لجر نانو اس و لجر نانو ایکس موجود است.

کیف پول ترزور Trezor:

کیف پول ترزور در دو مدل ترزور تی Trezor T و ترزور وان Trezor One در بازار موجود می‌باشد.

۲٫کیف پول‌های نرم‌افزاری:

کیف پول متامسک Metamask:

این کیف پول یکی از کیف پول‌های تحت وب می‌باشد.

کیف پول جکس JAXX:

کیف پول جکس در دو پلتفرم دستکتاپ و موبایل در دسترس است.

کیف پول مای اتر MyEtherWallet:

کیف پول مای اتر ولت علاوه بر تلفن همراه بر روی سیستم عامل‌های ویندوز، مک یا لینوکس قابل اجراست.

کیف پول تراست Trust:

کاربران می‌توانند کیف پول تراست را بر روی تلفن همراه خود نصب نمایند.

کیف پول سیف پل SafePal:

اپلیکیشن کیف پول سیف پل نیز برای نسخه‌های اندروید و Ios تلفن همراه قابل نصب و بارگیری می‌باشد.

آینده ارز دیجیتال KuCoin

به نظر می‌رسد که حجم معاملات سهام KuCoin، در آینده رشد خوبی داشته باشد، به همین خاطر هزینه‌های معاملاتی در صرافی این نوع ارز دیجیتالی افزایش می‌یابد، بنابراین میزان پرداخت سود تقسیمی به کاربران نیز افزایش می‌یابد.

پرداخت سود تقسیمی به کاربران، می‌تواند انگیزه‌ای برای سرمایه‌گذاران باشد تا توکن kcs را نگهداری کنند. البته ناگفته نماند که افزایش سود تقسیمی ممکن است موجب افزایش قیمت این نوع ارز دیجیتال نیز شوند.

دو پلتفرم KuCoin وOKE، از جمله پلتفرم‌هایی است که با یکدیگر رقابت زیادی دارند، اما از آنجایی که معاملات ارز دیجیتال کوکوین افزایش یافته، پلتفرم کوکوین توانسته است نسبت به دیگر رقبای خود پیشی بگیرد.

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب