شنبه الی پنجشنبه: 9:00 - 15:00
آموزش سرمایه‌گذاری و ترید ارزهای دیجیتال
0935-222-2675
با ما تماس بگیرید
دفتر مرکزی
مشهد- بین فکوری ۸ و ۶
info@digilearncenter.ir
با ما در ارتباط باشید!

خالق کاردانو: بیت‌کوین بدترین دشمن خودش است و از اتریوم شکست خواهد خورد.

خانه - اخبار - خالق کاردانو: بیت‌کوین بدترین دشمن خودش است و از اتریوم شکست خواهد خورد.

خالق کاردانو: بیت‌کوین بدترین دشمن خودش است و از اتریوم شکست خواهد خورد.

چارلز هوسکینسون (Charles Hoskinson) بنیانگذار کاردانو گفته:

“بیت‌کوین در مقایسه با اتریوم و دیگر شبکه های اثبات سهام بسیار کند است.”

در ادامه خالق کاردانو: بیتکوین بدترین دشمن خودش است و از اتریوم شکست خواهد خورد.

چارلز هوسکینسون مدیرعامل IOHK و بنیانگذار اتریوم استدلال کرده است که بیت‌کوین (BTC) به دلیل سرعت کم در یک رقابت قابل توجه قرار دارد و جایگاه آن توسط شبکه‌های اثبات سهام غصب می‌شود.

بنیانگذار کاردانو در پادکستی پنج ساعته با دانشمند کامپیوتر و محقق هوش مصنوعی لکس فریدمن (Lex Fridman)، استدلال کرد که شبکه‌های اثبات سهام، سرعت و عملکرد برتری نسبت به اولین ارز دیجیتال را ارائه می‌دهند. در ادامه اظهار داشت:

“مشکل بیت‌کوین این است که سرعت آن بسیار کند است – مانند برنامه نویسی مینفریم‌ها (Mainframe) در گذشته است. تنها دلیلی که باعث شده بیت‌کوین هنوز وجود داشته باشد این است که برای نگه داشتن آن سرمایه‌گذاری‌های زیادی انجام شده است.”

هوسکینسون با تأکید بر اینکه کاربردپذیری بیت‌کوین نسبت رقبایش عقب است درباره مکانیسم اجماع اثبات کار در بیت‌کوین فریاد زده و گفته “شما باید این لعنتی را ارتقا دهید!”

هوسکینسون همچنین از جامعه بیت‌کوین به دلیل عدم تمایل به نوآوری فراتر از لایه پایه این ارز دیجیتال انتقاد کرد و همچنین راه حل‌های مقیاس‌بندی لایه دوم بیت‌کوین را “بسیار شکننده” توصیف کرد.

بیت‌کوین بدترین دشمن خودش است. بیت‌کوین تأثیرات شبکه‌ای، نام برند و تصویب قانون‌گذاری را دارد. اما هیچ راهی برای تغییر سیستم حتی اصلاح نقاط منفی آشکار آن در سیستم وجود ندارد.

با این حال بنیان‌گذار کاردانو استدلال کرده که اتریوم به رقیب شبکه بیت‌کوین رشد کرده است. اما دارای یک فرهنگ توسعه چابک است که تکامل را پذیرفته است. (خالق کاردانو: بیتکوین بدترین دشمن خودش است و از اتریوم شکست خواهد خورد)

“آنچه واقعاً جالب است این است که اتریوم از این مشکل رنج نمیبرد […] اما به نقطه‌ای میرسد که همان اثر شبکه بیت‌کوین را دارد، اما جامعه آن فرهنگ کاملاً متفاوتی دارد. آنها عاشق پیشرفت و ارتقا هستند.”

“اگر من مجبور شوم فقط بین این دو سیستم شرط‌بندی کنم، می‌گویم که به نسبت نه از ده، اتریوم برنده مبارزه در برابر بیت‌کوین است.”

با این حال هوسکینسون اذعان کرد که نبرد برای تسلط بر ارز دیجیتال “یک بازی بسیار پیچیده تر” نسبت به رقابت بین بیت‌کوین و اتریوم است. او همچنین اظهار داشت که بسیاری دیگر از بلاک‌چین‌ها در حال رقابت برای سهم عمده بازار بلاک‌چین هستند و جای تعجب نیست که کاردانو را در میان دیگران قرار دارد.

منبع: cointelegraph.com

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب