شنبه الی پنجشنبه: 9:00 - 15:00
آموزش سرمایه‌گذاری و ترید ارزهای دیجیتال
0935-222-2675
با ما تماس بگیرید
دفتر مرکزی
مشهد- بین فکوری ۸ و ۶
info@digilearncenter.ir
با ما در ارتباط باشید!

ادغام بیت‌کوین با شبکه اینترنت کامپیوتر؛ بیت‌کوین رپد شده به ICP می‌آید.

خانه - اخبار - ادغام بیت‌کوین با شبکه اینترنت کامپیوتر؛ بیت‌کوین رپد شده به ICP می‌آید.

ادغام بیت‌کوین با شبکه اینترنت کامپیوتر؛ بیت‌کوین رپد شده به ICP می‌آید.

طبق این طرح پیشنهادی کاربران می‌توانند در بلاک‌چین اینترنت کامپیوتر و با استفاده از قراردادهای هوشمند، بیت‌کوین را بدون نیاز به کلید خصوصی ارسال، دریافت یا نگهداری کنند.

به گزارش میهن بلاک‌چین و به نقل از Cryptoslate، در این رای‌گیری که از ۱۵سپتامبر آغاز شده است دارندگان توکن اینترنت کامپیوتر (ICP) دو روز زمان داشتند تا به ادغام یا عدم ادغام با بلاک‌چین بیت‌کوین رای بدهند. در نهایت این طرح با ۹۶.۵۵٪ رای موافق تصویب شد.

بر اساس اعلام بنیاد Dfinity که در حال توسعه فناوری بلاک‌چین Internet Computer است، این ادغام در نهایت به انجام تراکنش‌های بیت‌کوین با سرعت بالا و هزینه پایین منجر خواهد شد.

 

تراکنش‌های سریع و کم هزینه بیت‌کوین

بنیاد دفینیتی در توییتر خود اعلام کرد:

بنیاد Dfinity و انجمن اینترنت کامپیوتر (ICA) از رای‌گیری زودهنگام خودداری خواهند کرد تا جامعه وسیعی که دارنده توکن‌های ICP هستند فرصت رای دادن به این طرح پیشنهادی را داشته باشند.

اگر این طرح مورد قبول واقع شود، جامعه اینترنت کامپیوتر قراردادهای هوشمند را از طریق کلیدهای رمزنگاری‌شده زنجیره‌ای به بیت‌کوین اضافه خواهد کرد. این عمل دو شبکه را با هم ادغام می‌کند و این امکان را به قراردادهای هوشمند اینترنت کامپیوتر می‌دهد تا بیت‌کوین را ارسال، دریافت یا نگهداری (hodl) کنند. در طرح پیشنهادی آمده است:

ما قصد داریم تراکنش‌های سریع و کم هزینه را با ایجاد قابلیت دفتر کل در بلاک‌چین اینترنت کامپیوتر ایجاد کنیم. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد بیت‌کوین را به حساب‌های این دفتر کل وارد یا خارج کنند که نتیجه آن بیت‌کوین رپد شده در اینترنت کامپیوتر خواهد بود. دارندگان بیت‌کوین رپد شده می‌توانند هر زمان که بخواهند موجودی حساب خود را به آدرس بیت‌کوین خود منتقل کنند.

 

بیت‌کوین، اتریوم و اینترنت کامپیوتر

پیاده‌سازی، آزمایش و استقرار این طرح، ممکن است ماه‌ها به طول انجامد اما با توجه به نقشه راه کنونی پروژه، ادغام مستقیم بیت‌کوین برای سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است. دومنیک ویلیامز (Dominic Williams) بنیانگذار، رییس و دانشمند ارشد Dfinity و اینترنت کامپیوتر اظهار داشت:

این چیزی است که ما به عنوان هدف خود قرار داده‌ایم. اگر ما نتوانیم در تاریخ یاد شده پروژه را راه‌اندازی کنیم، مطمئن هستم که خیلی دیر نخواهد شد. ما یکی از بهترین تیم‌های رمزنگاری جهان را در اختیار داریم و بسیاری از کارهایی که در دست اقدام داریم به گسترش چهارچوب رمزنگاری کلید زنجیره‌ای مرتبط است که اینترنت کامپیوتر را تغذیه می‌کند.

 

ویلیامز همچنین اعلام کرد:

به طور کلی ما به بلاک‌چین سه‌گانه تشکیل شده از بیت‌کوین، اتریوم و اینترنت کامپیوتر معتقدیم چرا که این سه به عنوان مکمل یکدیگر عمل می‌کنند.

او همچنین درباره ادغام با دیگر بلاک‌چین‌ها گفت:

فکر ما کاملا باز است و پیشنهادات مربوط به ادغام با سایر بلاک‌چین‌ها را نیز بررسی خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب