شنبه الی پنجشنبه: 9:00 - 15:00
آموزش سرمایه‌گذاری و ترید ارزهای دیجیتال
0935-222-2675
با ما تماس بگیرید
دفتر مرکزی
مشهد- بین فکوری ۸ و ۶
info@digilearncenter.ir
با ما در ارتباط باشید!

ارز دیجیتال بیت‌کوین بیپ۲ (BTCB)

خانه - ارزدیجیتال - ارز دیجیتال بیت‌کوین بیپ۲ (BTCB)

ارز دیجیتال بیت‌کوین بیپ۲ (BTCB)

ارز دیجیتال بیت‌کوین بیپ۲ (BTCB)

ارز دیجیتال بیت‌کوین بیپ۲ (Bitcoin BEp2) یک ارز دیجیتال رمز پایه یا رمزنگاری شده است. ارز دیجیتال بیت‌کوین بیپ۲ در عمل یک توکن غیرقابل استخراج است. توکن‌های غیرقابل استخراج ابتدا توسط خالق خالق آن توکن استخراج شده‌اند و سپس به عموم عرضه می‌شود و بیت‌کوین بیپ۲ (Bitcoin Bep2) هم از این کار استثنا نیست و می‌توان ارز دیجیتال بیت‌کوین بیپ۲ را به بیت‌کوین (Bitcoin) تبدیل کرد و همچنین این فرآیند را می‌توان برعکس هم انجام داد. استخراج Bitcoin Bep2 در حال تکمیل می‌باشد.

 

ویژگی‌های BEP-2 Bitcoin

سفارشات خرید بزرگ در معاملات Binance با گسترش قیمت حدود ۰٫۱٪ حفظ شده است. این روشی را برای هرکسی فراهم می‌کند تا بتواند دارایی خود را از رمز علامت‌گذاری شده به سکه بومی تبدیل کند. اگر این سفارش خرید پر شود، در حالی که مقدار مساوی وجوه از آدرس ذخیره به Binance واریز می‌شود، سفارش جدیدی ثبت می‌شود.

مجموع سفارش خرید و وجوه موجود در آدرس ذخیره منتشر شده، بیشتر از کل عرضه توکن متصل خواهد بود که از نظر تئوری ۱۰۰٪ پشتوانه را تضمین می‌کند. بدین ترتیب، شبکه و اعضای جامعه آن از مزایای نقدینگی اضافی، یک جفت معاملاتی دیگر و امنیت و استقلال بیشتر بر  دارایی‌های خود از طریق شبکه BEP-2 بهره‌مند خواهند شد.

 

کیف پول BEP2

در اینجا لیستی از برخی کیف پول‌های سازگار با BEP-2 ارائه شده است. Ledger Nano گزینه مناسبی به عنوان کیف پول سخت‌افزاری است که همیشه از ایمن‌ترین راه ‌حل‌ها می‌باشد. Trustwallet نیز کیف پول موبایلی است که برای iOS و Android طراحی شده است. همچنین کیف پول رسمی Binance نیز می‌باشد.

کیف پول Enjin نیز از دیگر کیف پول‌های موبایلی است که با دستگاه‌های iOS و Androidسازگار بوده و برای آن‌ها طراحی شده است. همچنین  Binance DEX Wallet که به عنوان یک کیف پول بومی وب‌سایت Binance DEX است و یک رابط امن و مبتنی بر بلاک‌چین می‌باشد که به کاربران امکان می‌دهد کلیدهای شخصی خود را کنترل کنند.

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب