شنبه الی پنجشنبه: 9:00 - 15:00
آموزش سرمایه‌گذاری و ترید ارزهای دیجیتال
0935-222-2675
با ما تماس بگیرید
دفتر مرکزی
مشهد- بین فکوری ۸ و ۶
info@digilearncenter.ir
با ما در ارتباط باشید!

ارز دیجیتال پکسوس (PAX)

خانه - ارزدیجیتال - ارز دیجیتال پکسوس (PAX)

ارز دیجیتال پکسوس (PAX)

ارز دیجیتال پکسوس (PAX)

ارز دیجیتال پکسوس یک موسسه مالی مطابق با قوانین اداره خدمات مالی نیویورک (NYDFS)‌ است که در پی ایجاد زیرساختی برای امکان‌پذیری جابجایی بین دارایی‌های و فیزیکی دیجیتال است.
پکسوس (Paxos) به‌ دنبال آن است تا اقتصادی جهانی و بدون اصطکاک (frictionless) ایجاد کند. با فراهم‌ آوردن زیرساختی برای جابجایی از دارایی‌های فیزیکی به دیجیتال، پکسوس در حال ایجاد آینده‌ای است که تمام دارایی‌ها (از پول تا کالاها تا اوراق بهادار) دیجیتال شده باشند و به‌ طور آنی در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته قابلیت حرکت داشته باشند. امروزه تکنولوژی پکسوس به‌ عنوان اولین شرکت Trust برای دارایی‌های دیجیتال، توکن‌سازی، کاستدی و تبادل دارایی‌ها را امکان‌پذیر می‌سازد. شرکت‌های Trust به‌عنوان یک امانت‌دار برای اشخاص حقیقی یا حقوقی برای فراهم‌آوردن برنامه‌ریزی اموال و سایر خدمات مالی مربوطه عمل می‌کنند. محصولات پکسوس شامل موارد روبرو هستند: خدمات تایید پس از مبادله (Post-Trade Confirmation Service) که برای تایید بیش از ۱ تریلیون کالا استفاده شده، مبادلات فارکس، پکسوس استاندارد که استیبل‌کوینی با بیشترین نقدینگی در دنیا است، سرویس ستلمنت پکسوس (Paxos Settlement Service) که یک بلاک‌چین خصوصی و مجاز طراحی شده برای ستل کردن اوراق بهادار بین دو طرف و بسیاری محصولات دیگر.
پکسوس یک استیبل کوین است و همان‌طور که گفته شد، استیبل کوین‌ها برای مقابله با نوسانات ذاتی قیمت رمزارزها ساخته شده‌اند. آنها به طور معمول وثیقه می‌شوند. یعنی تمام استیبل کوین‌های در گردش، با دارایی‌های ذخیره‌ شده‌ای پشتیبانی می‌شوند.
یک استیبل کوین می‌تواند معادل یک رمزارز یا پول فیات باشد و بر همین اساس استیبل کوین‌ها همیشه قیمت ثابتی خواهند داشت. یکی دیگر از مزایای این توکن‌ها در ترید و مبادلات رمزارزها است. با استفاده از این ارزها می‌توان ریسک قیمتی معاملات را به حداقل رساند.
هر توکن پکسوس به طور کامل با دلار آمریکا (USD) پشتیبانی می‌شود. به این معنی که در هر زمان می‌توان آن را به دلار تبدیل کرد. با این حال، طبق قانون ایالات متحده امریکا، این توکن یک دارایی مالی نیست.

 

چگونه از ارز دیجیتال Pax استفاده کنم؟

شایان ذکر است افرادی که به معاملات ارز‌های دیجیتال می‌پردازند باید ارز‌های خود را نسبت به بازارهای پایه معامله کنند. که این بازار پایه عبارتند از BTC – ETH –BNB – USDT– PAX و … که تعدادی از این بازار‌های پایه خود در طول شبانه روز تولرانس قیمتی دارند. به همین دلیل افرادی مایل هستند که معاملات خود را با ارزهایی انجام دهند که در طول شبانه روز قیمت آن ثابت باشد. Pax نیز مانند تتر قیمت ثابت حدود ۱ دلار را دارد.
به همین دلیل تعدادی از تریدر‌ها معاملات خود را نسبت به Pax انجام می‌دهند.

اهداف و ویژگی‌های ارز دیجیتال Pax
به نقل از موسس ارز دیجیتال Pax هدف از ایجاد این ارز این است که بازارهای مالی بتوانند تراکنش‌های مالی خود را بر مبنای یک ارز که از بلاک‌چین بهره می‌برد و همچنین دارای پشتیبانی دلاری است ، انجام دهند.

چه چیزی پکسوس استاندارد را منحصر به فرد می‌کند؟
پکسوس استاندارد یک استیبل کوین است که به هر کاربر امکان می‌دهد دلار آمریکا را با توکن‌های پکسوس استاندارد مبادله کند. هدف اصلی آن ایجاد ثبات در دلار با فناوری بلاک‌چین است.
شرکت پکسوس منشوری از اداره خدمات مالی ایالت نیویورک دارد که به آنها امکان می‌دهد خدمات رگولاتوری شده‌ای را در دنیای دارایی‌های رمزارز ارائه دهند. این توکن توسط دلار آمریکا در حساب‌هایی که توسط این شرکت در موسسات سپرده گذاری ایالات متحده نگهداری می‌شود، پشتیبانی می‌شود.
پکسوس استاندارد به منظور بهبود اکوسیستم بزرگتر مالی از طریق ایجاد یک شبکه جهانی بدون اصطکاک ساخته شد. در اینجا، تمام دارایی‌های دیجیتال با انعطاف پذیری و قابلیت دسترسی بالایی می‌توانند به سرعت به جنبش در بیایند.
هدف پکسوس ایجاد آینده‌ای است که دارایی‌های دیجیتال، کالاها و اوراق بهادار بتوانند در هر مکان و هر زمان منتقل شوند.

 

ویژگی‌های ارز دیجیتال پکسوس

• انجام سریع معاملات در کل جهان
• غیرمتمرکز بودن آن
• تغییرناپذیری آن ارز
• با ثبات بودن آن

 

امنیت ارز دیجیتال پکسوس استاندارد چگونه تأمین می‌شود؟

امکان تبادل استیبل کوین پکسوس استاندارد در بلاک‌چین اتریوم و همانند توکن‌های اتر یا هر توکن ERC20 دیگری وجود دارد. اگر فردی قصد فروش پکسوس‌های خود را داشته باشد، توکن‌های پکسوس استاندارد خود را به آدرسی که برای این کار تعیین شده است، واریز می‌کند. سپس آن توکن‌ها سوزانده می‌شود و به ازای آنها و با نسبت ۱ به ۱، دلار آمریکا به حساب بانکی فرد واریز خواهد شد. این توکن از ترکیب مزایای فناوری بلاک‌چین و ثبات ارزهای فیات بهره می‌برد. همچنین با روشی مشابه، امکان تبدیل دارایی‌های موجود در حساب بانکی افراد و تبدیل به توکن پکسوس استاندارد نیز وجود دارد.

 

کاربرد pax

این ارز به عنوان یک ارزدیجیتال استیبل، در بازار ارز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
معامله‌گران کریپتو کارنسی در زمان نوسانات شدید بازار از آن استفاده می‌نمایند.
مزیت این ارز نسبت به ارزهای فیات از نظر مبادله ارزهای رمزپایه است.
این ارز دیجیتال در صرافی‌ها کاربرد زیادی دارد زیرا سریع‌تر و ارزان‌تر از دیگر ارزهای رمزنگاری است.

 

کیف پول‌های ارز دیجیتال پکسوس

• تراست والت (Trust Wallet)
• کوینومی‌‌(Coinomi)
• اتمیک (Atomic Wallet)
• گواردا (Guarda)
• فری والت (Free Wallet)
• لومی‌(Lumi Wallet)
• سخت‌افزاری لجر (Ledger)
• سخت‌افزاری ترزور (Trezor)

• کیپ کی (Keep Key)

 

آینده ارز دیجیتال پکسوس

پکسوس به‌ تازگی وارد بازار خرسی رمزارزها شده و به ‌یکی از استیبل‌کوین‌هایی تبدیل شده که سریع‌ترین سرعت رشد را دارند. تیم پکسوس به‌طور پیوسته برای جذب شرکای جدید تلاش می‌کنند. برخی از اعلان‌های جدید حاکی از این هستند که پکسوس در لیست بایننس قرار گرفته و شرکایی مثل Bitpay و Global Bitcoin Payment Services را جذب کرده است.
در آینده نزدیک انتظار می‌رود که پکسوس تبدیل به کوین جلودار در بازار رمزارزها شود.

 

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب