شنبه الی پنجشنبه: 9:00 - 15:00
آموزش سرمایه‌گذاری و ترید ارزهای دیجیتال
0935-222-2675
با ما تماس بگیرید
دفتر مرکزی
مشهد- بین فکوری ۸ و ۶
info@digilearncenter.ir
با ما در ارتباط باشید!

موجودی بیت‌کوین هولدرهای بلندمدت رکورد زد

خانه - اخبار - موجودی بیت‌کوین هولدرهای بلندمدت رکورد زد

موجودی بیت‌کوین هولدرهای بلندمدت رکورد زد

در حال حاضر دارندگان یا همان هولدرهای بلندمدت در بازار رمز ارزها، ۱۲,۷۱۱,۳۸۵ بیت‌کوین در اختیار دارند و طی ۳۰ روز اخیر نیز ۴۶۰,۰۷۸ بیت‌کوین دیگر انباشت کرده‌اند.

به نقل از BitcoinMagzine، موجودی هولدرهای بلندمدت بیت‌کوین به رکورد جدیدی دست یافته است و روند انباشت و ذخیره این رمزارز بدون توقف ادامه دارد.

موجودی بیت‌کوین هولدرهای بلندمدت رکورد زد

 

 

موجودی هولدرهای بلندمدت بیت‌کوین در تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۲۰، رکورد ۱۲,۶۵۶,۰۹۲ کوین را ثبت کرده است و طی ۴ ماه پس از این تاریخ، به دلیل ورود سرمایه‌های جدید به بازار بیت‌کوین، این مقدار به تدریج کاهش یافت.

 

چطور قیمت بیت‌کوین را پیش‌بینی کنیم؟

موجودی هولدرهای بلندمدت بیت‌کوین در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۱ به کمترین سطح خود یعنی ۱۰,۹۰۳,۴۵۹ بیت‌کوین رسید و سپس به طور مستمر افزایش یافت و پس از نقد شدن گسترده بازار در ماه می، این مقدار با رشد شدید همراه شد. با توجه به کاهش قیمت بیت‌کوین به کمتر از نصف رکورد قیمت خود، افراد حاضر در بازار دست به کار شدند و با سرعت زیادی شروع به انباشت این رمزارز کردند. در حال حاضر دارندگان بلندمدت، ۱۲,۷۱۱,۳۸۵ بیت‌کوین در اختیار دارند و طی ۳۰ روز گذشته نیز ۴۶۰,۰۷۸ بیت‌کوین انباشت کرده‌اند.

 

 

از لحاظ درصد موجودی در گردش که در اختیار هولدرهای بلندمدت و کوتاه‌مدت است، می‌توان گفت که دارندگان بلندمدت کاملا برتر هستند. طی اصلاحیه‌ها یا دوران عدم نوسان قیمت طی دهه گذشته، هولدرهای بلندمدت با انباشت موجودی در گردش، اوضاع را به نفع خود تغییر داده‌اند و در نتیجه توانسته‌اند قیمت این رمزارز را کنترل کنند.

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب