شنبه الی پنجشنبه: 9:00 - 15:00
آموزش سرمایه‌گذاری و ترید ارزهای دیجیتال
0935-222-2675
با ما تماس بگیرید
دفتر مرکزی
مشهد- بین فکوری ۸ و ۶
info@digilearncenter.ir
با ما در ارتباط باشید!

ارز دیجیتال تل کوین (TEL)

خانه - ارزدیجیتال - ارز دیجیتال تل کوین (TEL)

ارز دیجیتال تل کوین (TEL)

ارز دیجیتال تل کوین (TEL)

ارز دیجیتال تل کوین یکی از جدیدترین رمزارزهای موجود در بازار است که با هدف مشارکت با برندهای معروف صنعت مخابرات، مانند Verizon و AT&T برای از بین بردن مشکلاتی که بین سیستم‌ عامل‌های پرداخت صورت‌حساب و تلفن همراه وجود دارد، ایجاد شد. جالب است بدانید که تمرکز اصلی Telcoin، تسلط بر بازار ارسال حواله است؛ بازاری که در حال حاضر تحت کنترل کامل سیستم ارسال حواله وسترن یونیون است. 
ارز دیجیتال تل کوین (Telcoin) با سیستم‌ عامل‌های مخابراتی جهانی و پرداخت از طریق تلفن همراه همکاری می‌کند تا خدماتی همچون ارسال حواله ارزی با سرعت‌ بالا و هزینه کم را در اختیار افرادی که در رمزارزها سرمایه‌گذاری کرده‌اند، قرار دهد. 
توکن ارز دیجیتال تل‌کوین در واقع توکن ERC-20 است که مبتنی بر بلاک‌چین Ethereum کار می‌کند. در حال حاضر از این توکن، برای پرداخت هزینه در وب‌سایت‌های فروشگاهی، استفاده می‌شود. 

هدف این پروژه رقابت با صنعت عظیم مخابرات تلفن همراه نیست، بلکه ارائه یک راه حل مشترک است که می‌تواند پول تلفن همراه را از طریق راه حل‌های پشتیبانی شده از رمز ارز و کیف پول همراه منحصر به فرد و آسان آن به کاربران تحویل دهد.

 

تاریخچه پیدایش Telcoin چیست؟

Paul Neuner و Claude Eguienta به فکر راهی بودند تا بتوانند به کاربران کمک کنند تا بتوانند انتقال مبالغ هنگفت خود را در کمترین زمان ممکن و در امنیت کامل انجام دهند. 
این افراد در سال ۲۰۱۷ با همکاری شرکت تل‌کوین Telcoin توانستند موفق به طراحی ارز دیجیتال تل کوین Telcoin شوند و با استفاده از این بستر تراکنش‌های مالی ثروتمندان را در کمتر از چند ثانیه انجام دهند. 
پل نونر، که بعنوان رئیس و مدیر تل‌کوین Telcoin فعالیت می‌کند بیش از ۱۲ سال است در زمینه ارتباطات از راه دور فعالیت و تحقیق کرده است تا بتواند در دنیای بلاک‌چین‌ها خوش بدرخشد. 
او برای شروع فعالیت‌های خود بعنوان یک کارآفرین فناوری در زمینه‌ی مخابرات فعالیت خود را با Mobius آغاز کرد. 
Mobius یک استارتاپی است که خدمات حفظ حریم امنیتی و جلوگیری از کلاهبرداری را در شبکه‌های تلفن همراه ارائه می‌دهد. 
پل نونر یکی از افراد فعال در حوزه حفظ امنیت شبکه‌های تلفن همراه در سال ۲۰۱۲ اولین شرکت معتبر در زمینه نرم‌افزارهای تلفن همراه را با نام (Pangea K.K) در شهر توکیو در کشور ژاپن تاسیس کرد. 
قبل از اینکه شرکت تل‌کوین تاسیس شود پل نونر در مارس ۲۰۱۷ یک برنامه تلفن همراه به نام Ikou را برای سازماندهی خدمات مالی هر فردی طراحی و راه‌اندازی کرد. 

در سال ۲۰۱۸ او به فکر راه‌اندازی شبکه Sedona شد، یک سرویس مدیریت کلاهبرداری مخابراتی پیشرفته که هدف آن تامین خدمات مالی سیار است.

 

چه چیزی ارز دیجیتال Telcoin را منحصربه‌فرد می‌کند؟

• تمرکز اصلی پروژه Telcoin بازار حواله‌های ارزی است. گرچه در یک دهه اخیر روش‌های مختلفی برای ارسال حواله ارزی، به‌ خصوص از طریق ارزهای دیجیتال ایجاد شده است، اما هنوز هم افراد استفاده از خدمات شرکت‌های گران‌قیمت مانند وسترن یونیون را ترجیح می‌دهند. 
• تل‌کوین با بهره‌گیری از امکانات فناوری بلاک‌چین، انتخاب بهتری برای ارسال حواله با سرعت بیشتر و هزینه کمتر در کشورهای در حال‌ توسعه است. برای دستیابی به این هدف، Telcoin با اپراتورهای تلفن همراه و کیف پول‌های الکترونیکی در سطح جهان همکاری می‌کند و به آنها این امکان را می‌دهد که به پایگاه گسترده‌ای از کاربران دسترسی پیدا کنند. 
• مانند هر ارز دیجیتال غیرمتمرکز دیگری، ارز دیجیتال تل‌کوین دسترسی کامل به موجودی حساب را از طریق تلفن‌های همراه، برای افراد فراهم کرده است. 
• طراحی رابط کاربری این برنامه تا حد امکان، کاربردی و ساده انجام‌ شده است. 

• اپراتورهای مخابرات که به شبکه Telcoin متصل می‌شوند، بلافاصله قادر به ارسال توکن‌های TEL هستند. شبکه ارز دیجیتال تل کوین، برای این اپراتورها پاداش هم در نظر گرفته است؛ هرچه مقدار توکن‌های TEL یک اپراتور بیشتر باشد، پاداش بیشتری از شبکه دریافت می‌کند. پاداش این شبکه، در حال حاضر به‌ صورت کاهش کارمزد انتقال ارز در نظر گرفته‌ شده است. به گفته Telcoin، مدل تشویقی Telcoin برای کاربران جذاب و همچنان برای شبکه سودآور است.

 

ارز دیجیتال تل کوین چگونه کار می‌کند؟

به لطف مشارکت با شرکت‌های مخابراتی تلفن همراه، تل‌کوین به یک راه‌ حل سریع و ساده برای مشکل انطباق با سیاست شناخت مشتری (KYC) و دسترسی مشتری دست یافته است. در واقع، شرکت‌های تلفن همراه قبلاً این کار را انجام داده‌اند. تل کوین فقط فرصت‌های گسترده‌تری را برای مشتریان این شرکت‌ها فراهم می‌کند. یکی از امکانات جانبی این پلتفرم، پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال است. همه کسانی که از تل‌کوین به عنوان پول تلفن همراه استفاده می‌کنند، می‌توانند در تجارت ارزهای دیجیتال نیز شرکت کنند. کیف پول ارز دیجیتال تل‌کوین، کیف پولی چندکاره است به این معنی که می‌تواند با کیف پول تلفن همراه مورد نظر کاربر ادغام شود. این ویژگی روش دیگری است که این ارزدیجتال را بسیار کاربرپسند می‌کند. 
کاربران دیگر شرکت‌های مبتنی بر بلاک‌چین مجبورند هر از چند گاهی با روش‌های سخت سیاست مشتری خود را بشناس کنار بیایند. آنها حساب‌های بانکی خود را به سختی به این سیستم عامل‌ها متصل می‌کنند. این واقعیت که تل کوین به ارائه‌دهندگان محلی تلفن همراه متکی است این مشکل را حل می‌کند. 

بخش گسترده‌ای از داده‌های شخصی در حال حاضر توسط مخابرات جمع‌آوری شده است. بنابراین کاربران تل‌کوین نیازی به ارائه اطلاعات زیادی ندارند. بدون تلاش اضافی از طرف کاربر، تل‌کوین با سیاست شناخت مشتری سازگار می‌شود. برای سودآوری شرکای شبکه‌های مخابراتی به این گونه است که، تل کوین سود خود را با آنها تقسیم می‌کند تا این شرکت‌ها چیزی از این مشارکت از دست ندهند.

 

ویژگی‌های ارز دیجیتال تل کوین

هر کاربر تل‌کوین یک کیف پول ارزدیجیتال چند امضایی دریافت می‌کند که امنیت قوی دارایی‌ها را فراهم می‌کند. همانطور که همه ما می‌دانیم، تمرکززدایی‌ ایمنی بودجه کاربران را به سطح کاملاً جدیدی می‌رساند. 
کیف پول را می‌توان خیلی سریع ایجاد کرد. تنها کاری که باید انجام شود تهیه شماره تلفن و تنظیم رمز شش رقمی‌ است. رابط کیف پول کاملاً ساده و کاربر پسند است. صفحه اصلی مانده حساب را نشان می‌دهد. این در حالی است که قسمت پایین تاریخچه معاملات را نمایش می‌دهد. توابع زیادی در برنامه موجود نیست. قرار بر این بوده تا همه چیز ساده باشد تا طیف گسترده‌ای از مردم جذب آن بشوند. 
به عنوان مثال، هیچ ارز مبادله‌ای دیجیتالی داخل کیف پول و یا در سایر قسمت‌های آن وجود ندارد که بتوان آن را مفید و ضروری دانست. صفحه اصلی کیف پول تنها اقدام موجود یعنی ارسال پول را پیشنهاد می‌کند. مطمئناً توسعه‌دهندگان قصد داشتند کیف پول تل‌کوین را به ابزاری مفید برای زندگی روزمره تبدیل کنند، نه یک پلتفرم بزرگ با مجموعه‌ای از ویژگی‌های خاص. 

هنگامی‌که معامله آغاز می‌شود کاربر به خلاصه صفحه هدایت می‌شود؛ یک صفحه بافر مهم که در صورت بروز اشتباه، تغییر پارامترهای معامله همچنان امکان‌پذیر است. وقتی معامله در خلاصه صفحه تأیید شود، قابل برگشت نیست و کامل شده. این ویژگی مفیدی است که به افراد اجازه می‌دهد از حوادث ناخوشایند جلوگیری کنند.

 

امنیت شبکه تل‌‌کوین (Telcoin)

تل‌کوین با یک بلاک‌چینی مبتنی برEthereum کار می‌کند. 
برای دستیابی به امنیت بهتر، تل‌کوین از سیستم رمز‌نگاری چند امضایی استفاده می‌کند. 
این به این معنی است که برای انجام معامله در شبکه Telcoin حداقل به دو کلید خصوصی نیاز دارید. 
کاربران می‌توانند تعداد کلیدهای مورد نیاز خودشان را قبل از انجام معامله تنظیم کنند. 

علاوه بر کیف پول اختصاصی Telcoin، گزینه ادغام سایر کیف پول‌های تلفن همراه مخابراتی موجود نیز وجود دارد که همین گزینه هم به تنهایی باعث بالا رفتن امنیت استفاده از خدمات تل‌کوین می‌شود.

 

کیف پول ارز دیجیتال تل کوین (Telcoin)

• والت رسمی‌ telco.in
این کیف پول را میتوانید در گوشی‌های‌اندروید و آیفون نصب کنید و استفاده کنید.
• کیف پول Lumi Wallet

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب